Back Office Assistant-

Administratie(f)(ve)

 

De uitdaging

Wij zijn op zoek naar een medewerker ((M/V) om onze administratieve team  te versterken.

De administratieve dienst is als Back Office de draaischijf van ons bedrijf. Zij verbindt namelijk alle andere diensten met elkaar.

 

Uw opdracht

  • U beantwoordt de telefoontjes bij afwezigheid van de receptioniste (centrale) en op de tweede lijn
  • U zorgt voor de ontvangst van de bezoekers bij afwezigheid van de receptionist.
  • U beheert de hernieuwingen van contracten, licenties en onderhoud : offerte/bestelling/factuur/opvolging betaling klant/elektronische archivering en beheer van de databank
  • U zorgt voor een goede opvolging van de HW-orders: bestelling, levering, levering
  • U volgt de betalingen op van onze klanten en contacteert hen in het geval van achterstallige betaling
  • U zorgt voor een vriendelijke en efficiënte relatie met onze klanten en leveranciers door middel van een goede contactopvolging
  • …………..
     

Uw talenten

  • U bent tweetalig Nederlands/Frans.
  • U beschikt over ervaring in een gelijkaardige functie. Gebrek aan ervaring kan opgevangen worden door uw karaktereigenschappen en motivatie
  • U hebt noties van boekhouding.
  • U bent geïnteresseerd in de ICT-wereld.
  • U bent stipt, goed georganiseerd en kunt op een proactieve manier werken.
  • U bent dynamisch, gemotiveerd en u kunt zelfstandig werken.

Ons aanbod

  • Een voltijdse job in België
  • Aantrekkelijk kantoor in het zuidoosten van Brussel (Oudergem) met gratis en toegankelijke parking
  • Een opleiding aangepast aan uw ervaring en een permanente bijscholing
  • Een aantrekkelijk en loonconform salarispakket in lijn met uw competenties en uw ervaring

  

Onze website www.megabyte.be kijkt uit naar uw bezoek.

 

Stuur zo snel mogelijk uw CV naar jobs@megabyte.be