Sage 100
Met Sage 100 maakt uw KMO gebruik van een uniek en coherent systeem met gecentraliseerde informatie, tools voor boekhoudkundig en commercieel beheer, en een hele reeks besturingsfuncties die u helpen om de juiste beslissingen te nemen.
Waarom digitaliseren ?
De digitalisering van aankoopfacturen bespaart u tijd en dus ook geld … :
- Gedaan met facturen zoeken in uw mappen
In elk consultatiescherm kunt u uw factuur bekijken door te zoeken naar het relevante document.
- Deel uw documenten
U kunt – via een beveiligde toegang – verschillende documenten delen tussen uw locaties, bijvoorbeeld van thuis uit met uw externe boekhouder, enz.
- Elektronische goedkeuring via WEB interface
Na het digitaliseren van uw facturen kunnen wij een goedkeuringssysteem opzetten met elektronische goedkeuring via een WEB interface :
- Gedaan met het zetten van handtekeningen op papier en het maken van kopieën van alle binnenkomende facturen.
- Uw aankoopfacturen worden direct opgeboekt en de BTW dus onmiddellijk afgetrokken.
- Uw facturen worden automatisch geblokkeerd voor betaling. Pas na goedkeuring worden zij opnieuw vrijgegeven.
- U kunt met één simpele muisklik een kopie van de factuur versturen, zelfs naar iemand die geen toegang heeft tot Sage 100.