Beheer van vragenlijsten, audits en inspecties

Zonder regelmatige beoordeling van beroeps- of kwaliteitsrisico's kunnen potentiële gevaren voor de kwaliteit of de gezondheid en veiligheid van werknemers onopgemerkt blijven.

Overtredingen van de voorschriften

Negatief imago

Inefficiënte of achterhaalde processen

Juridische sancties

Productiviteitsverlies

Defecte producten en/of diensten die klanten ontevreden stellen

Managementfouten, fraude en financiële verliezen

Breng uw werknemers niet in gevaar!

Kies Assessment® voor hun veiligheid en de operationele en financiële efficiëntie van uw organisatie.

“Auditeren, optimaliseren, slagen

De “Assessments” App in ComplyStation helpt je daarbij.

ASSESSMENT ®

De Assessments applicatie kan worden gebruikt voor het beheren van elk type formulier, beoordeling, inspectie of audit, eenvoudig of complex, met meerdere secties die zijn opgeslagen in een centrale bibliotheek.

Een workflow voor het beheer van audits, inspecties en vragenlijsten, gebaseerd op een sjabloon voor effectief risicomanagement.

Planning

Meer informatie

De eerste stap is het plannen van de gegevensverzameling door de doelstellingen, methoden en deadlines vast te stellen. Dit kan het definiëren van evaluatiecriteria, het selecteren van deelnemers, het opstellen van een tijdschema, enz. inhouden.

Ontwerp van vragenlijsten, audits of inspecties

Meer informatie

Nadat de doelstellingen en methoden vastgesteld zijn, is het moment aangebroken om vragenlijsten, audits of inspecties te creëren met behulp van specifieke vragen, indicatoren of criteria. Deze kunnen worden samengesteld aan de hand van bestaande normen of regelgeving, best practices, historische data, etc..

Gegevens verzamelen

Meer informatie

Deze fase omvat het verzamelen van gegevens door de deelnemers. Dit kan online of offline gebeuren met behulp van tools voor gegevensverzameling, zoals online vragenlijsten, auditsoftware of mobiele inspectietoepassingen.

Data-analyse

Meer informatie

Nadat de gegevens zijn verzameld, is het noodzakelijk ze te analyseren om resultaten en conclusies vast te stellen. Dit proces kan het creëren van grafieken, tabellen, rapporten en aanbevelingen omvatten.

Opvolging en verbetering

Meer informatie

Het is essentieel om het beheer van vragenlijsten, audits en inspecties te monitoren en te optimaliseren. Dit omvat het analyseren van de resultaten om verbeterpunten te identificeren, het herzien van methoden om doelstellingen effectiever te bereiken, en het toevoegen van nieuwe beoordelingscriteria waar nodig.

Gebruik de “Assessments” applicatie van ComplyStation om te anticiperen op risico’s:

“Assessments” maakt het mogelijk om risico’s proactief te beheren door werknemers de middelen te geven om problemen te identificeren en corrigerende maatregelen te nemen.

Ontdek