Geen enkel bedrijf is immuun voor een incident dat de soepele werking van het bedrijf verstoort.
Technische problemen, storingen
Menselijke vergissing
Natuurrampen
Cyber-attacks
Arbeidsongevallen
Voorkom beschadiging aan je reputatie en je financiële stabiliteit.
Kies voor Incidenten ® om je reputatie en financiële stabiliteit te beschermen.
Wilt u uw incidentbeheer verbeteren om ernstige gevolgen voor uw organisatie te voorkomen?
Nous avons la solution avec l’application Incidents ® de ComplyStation,
la plateforme intégrée web Saas pour atteindre l’excellence opérationnelle et vos objectifs ESG.
INCIDENTS ®
De Incidents®-applicatie stelt organisaties in staat om alle operationele onvoorziene omstandigheden transparant en centraal te beheren, voor een grotere reactiesnelheid, optimale bewaking en snelle oplossing van alle dagelijkse verstoringen.
- Effectief incidentbeheer
- Centraliseren van incidenten voor meer transparantie
- Onmiddellijke corrigerende maatregelen
- Geoptimaliseerde monitoring
- Snelle oplossing
Een eenvoudige, toegankelijke workflow voor incidentbeheer
Identificatie van een
incident
De eerste stap is het identificeren van het incident en het bepalen van de impact ervan op de activiteiten van de organisatie. Dit kan worden gedaan met behulp van een monitoringsysteem, een tool voor incidentdetectie of door gebruikers rechtstreeks op de hoogte te stellen.
Het incident registreren
Zodra een incident is geïdentificeerd, moet het worden geregistreerd in een incidentbeheersysteem. Dit maakt het mogelijk om de voortgang van het incident te volgen, de ondernomen acties te documenteren en rapporten te genereren voor analyse.
Evaluatie van het incident
Het incident moet worden beoordeeld om het prioriteitsniveau te bepalen en de acties die moeten worden ondernomen om het op te lossen. De beoordeling kan worden gebaseerd op criteria zoals de impact op het bedrijf, het risiconiveau, de beschikbaarheid van middelen, enz.
Het incident afhandelen
Nadat het incident is beoordeeld, moeten de nodige acties worden ondernomen om het op te lossen. Dit kan het uitrollen van patches, het herstellen van gegevens, het implementeren van extra beveiligingsmaatregelen, enz. inhouden.
Reporting van incidenten
Gedurende het incident management proces is het belangrijk om de voortgang van het incident te monitoren en de ondernomen acties te documenteren. Na afloop van het incident dient een rapport opgesteld te worden voor analyse en doorlopende verbetering van het proces.
Kies voor de Incidents ® applicatie van ComplyStation om je beter te wapenen op onvoorziene gebeurtenissen.
- Operationele flexibiliteit
- Procesoptimalisatie
- Kostenreductie
Kies voor de Incidents ®-toepassing om onvermijdelijke operationele incidenten om te zetten in kansen voor operationele optimalisatie!
Ontdek